Här publiceras planerade arbeten och pågående driftstörningar:

14 augusti 11.00
Just nu pågår en driftstörning som påverkar dig som kund hos Com Hem och Boxer. Felsökning pågår.
Mer information följer så snart problemet är lokaliserat


13:45 - Felet är nu löst! Avbrottet berodde på ett mjukvarufel hos Com Hem, men är nu åtgärdat. Alla drabbade kunder ska nu ha sina fibertjänster åter. 
Du kan eventuellt behöva starta om din utrustning.
Vänligen kontakta din tjänsteleverantör för mer information eller supporthjälp.



Upplever du problem med beställd tjänst?

Om du skulle uppleva problem med dina tjänster via stadsnätet ber vi dig att kontakta din tjänsteleverantör för felsökning och felanmälan.
Men innan du felanmäler till din tjänsteleverantör kan du testa med att starta om din utrustning.
-Gör mediaboxen strömlös genom att ta ut strömsladden ur vägguttaget - vänta ca 30 sekunder och sätt sedan tillbaka den igen.
-Tänk på att du även kan komma att behöva starta om annan utrustning som du använder till din tjänst,  eventuell router och digitalbox, dator etc.

Om du även efter omstart av utrustning upplever problem med din anslutning och tjänster ber vi dig kontakta tjänsteleverantör för hantering.


Sidan uppdaterad 2018-08-14

KONTAKTINFORMATION

Stadsnät i Åmål AB
E-post: stadsnat@amal.se
Telefon: 0532-77 72 00

Besöksadress: Hjeltegatan 11, 662 30 ÅMÅL
Postadress: Box 32, 662 21 ÅMÅL